فروش آنلاین فایل قدرت پاکسازی الگوریتم های گوگل - کنفرانس ux

الگوریتم های گوگل را در آکادمی سئو پورفیض یاد بگیرید

همیشه افرادی مستحق موفقیت هستند که به معنای واقعی تلاش کنند. در دنیای به‌ظاهر ساده ولی پیچیده گوگل نیز این قاعده حکم‌فرما است. وب‌سایت‌هایی که برای بهترشدن و جلب نظر گوگل تلاش می‌کنند به موفقیت دست می‌یابند. در واقع هدف گوگل همان هدف کاربرانی است که از این فضا استفاده می‌کنند و آن هم چیزی جز رضایت آنها نیست.

میلیون‌ها کاربر از گوگل استفاده می‌کنند و گوگل نیز از اعتبار بالایی برخوردار است. به همین دلیل سعی می‌کند که مطابق با همان چیزی باشد که کاربران می‌خواهند. الگوریتم های گوگل نیز برای تحقق به همین هدف شروع به کار کردند. گوگل تمام رفتارهای کاربران را زیر نظر می‌گیرد. او با معرفی الگوریتم موش کور ثابت کرد که مکانی که کاربران در آن جستجو می‌کنند نیز برای گوگل اهمیت زیادی دارد.

اگر قرار است در فضایی با میلیون‌ها کاربر موفق باشید باید طبق این الگوریتم‌ها رفتار کنید تا از این راه به صدر نتایج برسید. رسیدن به صدر نتایج مساویست با کسب اعتبار بیشتر در گوگل که همین موضوع تأثیر بسزایی در گسترش کسب‌وکار شما خواهد داشت.

چرا الگوریتم گوگل مهم است؟

به زبان ساده الگوریتم‌های گوگل تعیین می‌کنند که وب‌سایت‌های معتبر در SERP ظاهر شوند. اگر شما در گوگل کسب‌وکاری دارید، رفتار وب‌سایت شما با الگوریتم‌های گوگل تعیین‌کننده موفقیت شما خواهد بود. اساس کار این الگوریتم‌ها انجام تعدادی محاسبات و امتیازدهی به هر سایت است.

اگر می‌خواهید شاهد رشد کسب‌وکار خود باشید و از مزایای اینترنت استفاده کنید، باید الگوریتم گوگل را جدی بگیرید. این الگوریتم‌ها مزاحم و محدودکننده شما نیستند، بلکه سامان دهنده وب‌سایت‌ها و کمک‌کننده به سایت‌های معتبر و کاربردی هستند. معتبر بودن سایت‌ها بررسی محتوای آنها از نظر رتبه صفحه، لینک‌های دریافتی و اعتبار کلی آن است.

شما فقط باید تلاش کنید که محتوای باکیفیت بنویسید، آن‌وقت است که شاهد دستان گوگل برای کشیدن شما به سمت جایگاه برتر هستید. شما برای اینکه بتوانید زودتر از کمک‌های گوگل برای رسیدن به برترین‌ها بهره‌مند شوید، می‌توانید از یک سئوکار کمک بگیرید. پورفیض یکی از سئوکاران باتجربه است که می‌توانید با راهنمایی‌هایشان مسیر را با سرعت بیشتری بپیمایید.

برای آشنایی بیشتر با الگوریتم های گوگل کلیک کنید

الگوریتم های گوگل

چرا باید به‌روزرسانی‌های الگوریتم را ردیابی کنید؟

برای اینکه بتوانید در یک مسابقه دو برنده شوید باید هر تغییراتی که سر راه شما قرار گرفت را با موفقیت پشت سر بگذارید و همواره از قوانین آن پیروی کنید. الگوریتم‌های گوگل نیز دائماً در حال تغییر هستند. در واقع به طور میانگین در هر روز سال حدود دو تغییر در آنها رخ می‌دهد.

این تغییرات شاید به نظر زیاد برسد اما خوشبختانه نیازی نیست که با همه این تغییرات سایت خود را تغییر دهید. از سوی دیگر، اگر به به‌روزرسانی‌های اصلی الگوریتم گوگل توجه نکنید، ممکن است رتبه شما در SERP افت ناگهانی داشته باشد. پس برای تقویت رتبه‌بندی خود، به‌روزرسانی را بررسی کنید و تغییرات لازم را انجام دهید.

معمولاً تغییراتی که باید اعمال شوند جزئی هستند، اما هرچند سال یکبار تغییراتی بسیار شدید وجود دارد. برای درک بهتر از روندهای آینده، باید کمی زمان بگذارید تا با به‌روزرسانی‌های اصلی الگوریتم که در چند سال گذشته اتفاق افتاده است، آشنا شوید.

این به اطلاعات شما در مورد رتبه‌بندی و اینکه چه چیزی در هنگام ویرایش سایت بیشترین تأثیر را خواهد داشت، می‌دهد. برای آنکه بدانید این به‌روزرسانی‌ها چه زمانی ایجاد شده و باید چه تغییراتی در سایت خود ایجاد کنید، از تجارب سئوکار پورفیض کمک بگیرید.

پاک‌سازی صفحه گوگل با الگوریتم موش کور

موش کور جانوریست که چشم بسیار ریزی دارد و روی آن با مو پوشیده شده است. بسیاری گمان می‌کنند که موش کور بینایی ندارد، اما واقعیت چیز دیگری را نشان می‌دهد. این موش‌ها بینایی کمی دارند، اما نمی‌توان به آنها گفت که کور هستند. چند سال پیش الگوریتمی به همین نام معرفی شد.

الگوریتم موش کور یا possum در سئو محلی تأثیر بسزایی دارد. موش کور کسب‌وکارهایی را در صفحه نتایج موتور جستجو فیلتر می‌کند. این باعث می‌شود که صاحب کسب‌وکارها فکر کنند که سایتشان از فهرست نتایج حذف شده است. اما درواقع گوگل سعی در مرتب کردن و ارائه نتایج بهتر به کاربر دارد.

این الگوریتم که به‌عنوان الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی محلی Google شناخته می‌شود، تصمیم می‌گیرد چه زمانی کسب‌وکارها در نتایج جستجوی محلی نشان داده شوند. گاهی اوقات فهرست‌های کسب‌وکار را از نتایج جستجو فیلتر می‌کند. این بدان معنی است که برخی از مشاغل محلی ممکن است همیشه در نتایج ظاهر نشوند.

آیا همه کسب‌وکارها توسط موش کور فیلتر می‌شوند؟ خیر تنها درصورتی‌که بیش از یک صفحه در Google برای کسب‌وکار خود داشته باشید، یا اگر فهرست شما به دلیل تغییر نام، آدرس و شماره‌تلفن تکراری شده باشد، این اتفاق می‌افتد. بااین‌حال، گوگل این کار را یک‌قدم فراتر می‌برد.

گردوخاکی که موش کور در نتایج به راه انداخت!

موارد زیر از جمله تغییراتی بود که پس از معرفی الگوریتم possum رخ داد:

  • بسیاری از کسب‌وکارها پس از به‌روزرسانی الگوریتم موش کور، جهش گسترده‌ای را در رتبه‌بندی محلی خود تجربه کرده‌اند.
  • اکنون گوگل بر اساس مکان و وابستگی وب‌سایت‌ها به هم آنها را فیلتر می‌کند.
  • پس از به‌روزرسانی الگوریتم google possum آدرس فیزیکی جستجوگر اهمیت بیشتری پیدا کرد.
  • فیلترهای محلی مستقل‌تر از فیلتر ارگانیک کار می‌کنند.

برای اینکه بیشتر با الگوریتم موش کور آشنا شوید، کلیک کنید

الگوریتم موش کور

از به‌روزرسانی الگوریتم‌های گوگل وحشت نکنید

اگر یک به‌روزرسانی بزرگ اتفاق افتاد، نگران نباشید. بدترین کاری که می‌توان انجام داد این است که سعی کنید مشکل را به‌صورت هیجانی و از روی ترس حل کنید. بهترین راه این است که تجزیه‌وتحلیل کنید تا ببینید آیا این تغییر تأثیری بر رتبه‌بندی وب‌سایت شما داشته است یا خیر؟ اگر رتبه‌بندی شما تغییر کرده است، باید تحقیقات بیشتری انجام دهید تا بدانید که این تغییرات بر اثر الگوریتم‌های گوگل بوده یا موارد دیگری بر آن تأثیر داشته‌اند.

برخی اوقات وجود سایت‌های رقیبی که اطلاعات بیشتر و بهتری نسبت به سایت شما ارائه می‌دهند، باعث افزایش رتبه آنها و کاهش رتبه شما می‌شوند. همواره سایت‌های رقیب را زیر نظر داشته باشید تا از آنها عقب نیفتید. هنگام جمع‌آوری داده‌ها باید صبور باشید تا مطمئن شوید کاری را انجام نمی‌دهید که به رتبه‌بندی شما آسیب بیشتری وارد کند.

بلاگ‌های معتبر سئو را بخوانید و سعی کنید به طور کامل معنی تغییرات سایت را متوجه شوید. فقط زمانی که تمام قطعات پازل را یاد گرفتید، باید وارد عمل شوید و تنظیمات و تغییرات را انجام دهید. پس از اینکه تغییرات و تأثیر آنها بر رتبه‌بندی خود را بهتر درک کردید، کمی وقت بگذارید و به صحبت‌های سئوکار گوش دهید. آنها با تجربه‌ای که دارند می‌دانند که هر تغییر در سایت شما به چه علت پدید آمده و باید چگونه آن را رفع کنید. سئوکار پورفیض در این مورد تجربه و تخصص کافی را دارد.

سئوکار

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 877 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 10 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها