فروش آنلاین فایل اسپیکر یا باند ماشین - کنفرانس ux

در ادبیات مرتبط با سیستم های صوتی , بلندگو و اسپیکر و باند به یک معنا می باشد. باند ماشین , قطعه ای نسبتا بزرگ که عهده دار خروجی صدایی است که از هدیونیت پخش میشود.

انواع مدل باند ماشین

باند ماشین از نظر فنی و تخصصی به دو دسته اصلی کامپوننت و کواکسیال تقسیم میشوند که هر کدام دارای زیرشاخه های مربوط به خود را دارند. این دو مدل از پراستفاده ترین نوع باند ماشین هستند.

مدل کواکسیال باند ماشین

در بلندگو های مدل کواکسیال همه قطعات به شکل ساده کنار هم قرار دارند , که در بازار هم معمولا از این مدل سیستم صوتی استفاده میشود. باند هایی نظیر میدرنج , ووفر و تیوتر از این دسته از سری باند ماشین هستند.

مدل کامپوننت باند ماشین

این سری از باند ماشین بر خلاف سیستم کواکسیال از قطعات جداگانه تشکیل شده و برای اهداف حرفه ای تر و ایجاد صدا در خودرو , سینما و سالن های آمفی تئاتر مورد استفاده قرار میگیرند. البته باند ماشین از لحاظ ضاهری نیز به دو دسته گرد و بیضی شکل یا در اصطلاح عامیانه همان خربزه ای تقسیم می شود.

ارتعاش گیر باند ماشین

ارتعاش گیر باند خودرو موقعیت پایدارتری را برای پشتیبانی از بلندگو فراهم می کند و به همین دلیل کیفیت صدا و باند به خاطر ارتعاش موجود از بین نمی رود. از طرفی با همین ارتعاش گیر ماشین یا سیستم های شبیه به آن, می توان نویز خود جاده را هم کم کرد. اگر خودروی بزرگی دارید که درب هایش نازک است و یا خودروی کوچکی دارید که عایق خوبی ندارد , باید بدانید که صدای باد و جاده می تواند اذیت کننده باشد. به کمک ارتعاش گیر ماشین دیگر لازم نیست ولوم باند ماشین خود را بلند کنید.

در این مقاله سعی بر آشنایی بیشتر با انواع باند ماشین به صورت تخصصی را داشتیم. فروشگاه لیندا ساب با انواع باند ماشین با نازلترین قیمت در خدمت شما عزیزان می باشد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 115 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 19 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.