فروش آنلاین فایل قاب و شاسی اصلی گوشی های هوشمند در فروشگاه فونی شاپ - کنفرانس ux

در این مقاله سعی می ‌کنیم نکات مهمی را در مورد بهترین قاب و شاسی برای شما بیان کنیم

گوشی های هوشمند که امروزه به یکی از نیازهای اصلی هر فرد تبدیل شده و می توان گفت اکثر افراد از آن استفاده می کنند دارای مدل های مختلفی هستند. هر یک از کمپانی های تولید گوشی سعی می کند گوشی های هوشمند شرکت خود را با طرح و مدل متفاوتی به بازار ارائه کنند ،اما در این میان یکی از قطعات مهم گوشی های هوشمند که نقش بسیار زیادی را نیز به همراه دارد قاب و شاسی های مخصوص به هر مدل می باشد به طور کلی می توان گفت که این قطعات شباهت زیادی به یکدیگر دارند اما در این میان تفاوت ‌هایی نیز وجود دارد که باعث می شود هر گوشی طرح مخصوص به خود را داشته باشد. قاب ها به عنوان یک پوشش دهنده برای دور گوشی استفاده می ‌شوند، اما شاسی کاربرد بیشتری دارد و تمامی قطعات موبایل روی آن قرار می گیرند در ادامه سعی می کنیم تمامی موارد لازم در مورد قاب و شاسی های گوشی‌های هوشمند را برای شما بیان کنیم. فروشگاه فونی شاپ دارای انواع قاب و شاسی های مختلف برای هر مدل گوشی هوشمند می باشد.

علت تنوع قاب و شاسی های گوشی موبایل

در قسمت بالا نیز این مورد را بیان کردیم که هر کمپانی سعی می‌کند ظاهر گوشی های خود را متفاوت از دیگری طراحی کند این تنها به وسیله طرح‌ های مختلف قاب و شاسی امکان ‌پذیر می ‌شود یا در اصل می ‌توان گفت که قاب و شاسی ها نشان دهنده مدل های متفاوت گوشی ‌های هوشمند هستند، اما دلایل دیگری برای متنوع بودن آن وجود دارد که سعی می‌ کنیم در ادامه به توضیح آن بپردازیم.

ظاهر گوشی های هوشمند: برای بسیاری از افراد ظاهر گوشی نیز به اندازه کاربرد آن اهمیت دارد و به همین دلیل کمپانی های تولید گوشی سعی می کنند که بهترین ظاهر را برای گوشی های خود را در نظر بگیرند که باعث فروش بیشتر آن نیز خواهد شد.

محافظت از گوشی: قاب و شاسی ها علاوه بر ظاهر باید از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشند که بتوانند از قطعات داخلی گوشی به خوبی محافظت کنند. به صورت کلی می توان گفت که با قاب و شاسی های گوشی باید به گونه ای طراحی شوند که در برابر برخی ضربات مقاوم باشند.

قاب و شاسی ها دارای جنس مختلفی هستند که در ادامه سعی می‌کنیم از آنها نیز به طور خلاصه نام ببریم و شما می توانید با مراجعه به سایت فونی شاپ بهترین جنس آن را برای گوشی خود تهیه کنید.

انواع قاب و شاسی در فونی شاپ

گفتیم قاب و شاسی ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند که شما می توانید بنا بر مدل گوشی خود یا بر اساس هزینه ای که می خواهید بابت آن بپردازید از فروشگاه فونی شاپ تهیه کنید.

قاب و شاسی پلاستیکی: این مدل از قاب و شاسی ها بیشتر برای گوشی های میان رده استفاده می شود و ممکن است برای سایر گوشی ‌های هوشمند با مدل ‌های بالا کاربرد آنچنانی نداشته باشد دارای جنس  مختلف هستند که این موضوع بستگی به مواد اولیه ای که برای تولید آن ها استفاده می شود دارد و دارای یکسری مزیت ‌ها نیز می باشند.

هزینه ی پایین: قاب و شاسی های پلاستیکی دارای هزینه کمتری نسبت به سایر مدل ها هستند و خود این موضوع باعث برتری و فروش بیشتر آن در  ردیف گوشی‌های میان رده شده است.

تنوع رنگ: از دیگر ویژگی‌ های این مدل قاب و شاسی می ‌توان به رنگ‌ های متنوع آن اشاره کرد که شما می توانید بر اساس سلیقه خود رنگ دلخواه را انتخاب کنید.

قاب و شاسی فلزی:  نمونه دیگری از قاب و شاسی های گوشی هوشمند که دارای طرفداران بسیار زیادی نیز می ‌باشد نوع فلزی آن است که دارای استحکام بسیار بالایی است و این نوع قاب و شاسی نیز یکسری مزیت های خاص خود را دارد.

دوام و مقاومت بالا: از مهم ‌ترین ویژگی آن می‌ توان به مقاومت بسیار بالا در برابر برخی ضربات محکم اشاره کرد که به راحتی از بین نمی روند و نمی شکنند.

ظاهر شیک: علاوه بر مقاومت بالای این نوع قاب و شاسی می‌توان به ظاهر شیک و لوکس آن نیز اشاره کرد که در فروش گوشی های همراه بسیار تاثیر گذار می باشد برخی از کمپانی های معروف برای فروش بیشتر خود سعی می کنند از قاب و شاسی های فلزی استفاده کنند

هزینه:  البته لازم به ذکر است این موضوع را نیز بیان کنیم که دارای قیمت بالاتری نسبت به نوع پلاستیکی می باشد که به خاطر جنس آن است که به راحتی نمی شکند و شاید تنها دچار فرورفتگی شود البته این مورد به کیفیت آن نیز بستگی دارد.

قاب و شاسی های ترکیبی از فلز و شیشه: به طور کلی می توان گفت این مدل  ظاهر بسیار لوکس و شیک تری نسبت به دو مدل قبلی به همراه دارد و دارای طرفداران بیشتری نیز می باشد و اکثرا روی گوشی‌های گران‌ قیمت از آن استفاده خواهد شد اما در این میان ممکن است با تمام مزیت های خاصی که به همراه دارد و یک سری ایراد های کوچک مانند شکنندگی شیشه یا گران قیمت بودن آن وجود داشته باشد و هزینه بالای آن به دلیل استفاده از دو ترکیب شیشه و فلز مقداری بالا می باشد.

خرید بهترین قاب و شاسی های گوشی هوشمند از فروشگاه اینترنتی فونی شاپ

یکی از سایت های معتبری که در فروش انواع مختلف لوازم جانبی های مربوط به گوشی هوشمند در حال فعالیت و دارای سابقه بسیار بالایی است فروشگاه اینترنتی فونی شاپ می باشد. در صورتی که قصد دارید بهترین قاب و شاسی با دوام بالا را برای گوشی خود خریداری کنید فونی شاپ می تواند بهترین انتخاب باشد. این وبسایت اینترنتی دارای تست ۷ روزه کالا می باشد که در صورت نداشتن رضایت می توانید آن را بازگردانید. تمامی محصولات از جمله قاب و شاسی ها با بهترین قیمت ممکن عرضه خواهد شد و همچنین شما در کوتاه ترین زمان سفارش خود را دریافت خواهید کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 234 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 30 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها