مشخصات مقاله |
ترجمه عنوان مقاله |
شفافیت اطلاعات درک شده در تجارت الکترونیک تجارت به مصرف کننده: یک تحقیق تجربی |
عنوان انگلیسی مقاله |
Perceived information transparency in B2C e-commerce: An empirical investigation |
انتشار |
مقاله سال ۲۰۱۸ |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی |
۵۲ صفحه |
هزینه |
دانلود مقاله انگلیسی رایگان میباشد. |
پایگاه داده |
نشریه الزویر |
نوع نگارش مقاله |
مقاله پژوهشی (Research article) |
مقاله بیس |
این مقاله بیس میباشد |
نمایه (index) |
scopus – master journals – JCR |
نوع مقاله |
ISI |
فرمت مقاله انگلیسی |
PDF |
ایمپکت فاکتور(IF) |
۳٫۸۹۰ در سال ۲۰۱۷ |
شاخص H_index |
۱۳۵ در سال ۲۰۱۸ |
شاخص SJR |
۱٫۶۲۸ در سال ۲۰۱۸ |
رشته های مرتبط |
مدیریت |
گرایش های مرتبط |
مدیریت کسب و کار، مدیریت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک، بازاریابی |
نوع ارائه مقاله |
ژورنال |
مجله / کنفرانس |
اطلاعات و مدیریت – Information & Management |
دانشگاه |
School of Management – University of Science and Technology of China – China |
کلمات کلیدی |
شفافیت اطلاعات، شفافیت محصول، شفافیت فروشنده، شفافیت معامله، خطر درک شده و خرید قصد |
کلمات کلیدی انگلیسی |
Information transparency, product transparency, vendor transparency, transaction transparency, perceived risk, and purchase intention |
شناسه دیجیتال – doi
|
https://doi.org/10.1016/j.im.2018.04.005 |
کد محصول |
E9383 |
وضعیت ترجمه مقاله |
ترجمه آماده این مقاله موجود نمیباشد. میتوانید از طریق دکمه پایین سفارش دهید. |
دانلود رایگان مقاله |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی |
سفارش ترجمه این مقاله |
سفارش ترجمه این مقاله |
دیدگاه های شما